Garantija

 

Oro kondicionieriai ir šilumos siurbliai oras oras

 

UAB "Anaga" parduoda oro kondicionierius ir šilumos siurblius oras oras (toliau Prekė) tiek su montavimo, tiek ir be montavimo paslaugų. Todėl Pirkėjui yra svarbu susipažinti su šioms Prekėms taikomomis garantijos sąlygomis sekančiai.

 

Garantija Prekėms galioja jei:

- jeigu Prekių montavimo ir paleidimo derinimo darbus atliko licencijuota, atestuota įmonė;

- jeigu Prekės sumontuotos laikantis gamintojo ir teisės aktų nustatytos tvarkos bei reikalavimų.

 

Garantija Prekėms negalioja, netaikoma:

- jeigu Prekėms bent kartą per kalendorinius metus nebuvo atliktas privalomasis techninis aptarnavimas ar nėra pateikiamas tai įrodantis dokumentas su techninį aptarnavimą atlikusios licencijuotos, atestuotos įmonės patvirtintais parašais;

- jeigu Prekės buvo transportuotos nesilaikant gamintojo reikalavimų;

- jeigu gedimas atsirado dėl Force Majeure aplinkybių (griaustinis, gaisras ir kt. ...);

- jeigu nebuvo laikomasi saugaus ir tinkamo Prekių montavimo, eksploatavimo ir priežiūros reikalavimų. Jeigu Pirkėjas Prekes naudoja ne pagal įprastinę paskirtį, eksploatuoja įrangą remontuojamuose, rekonstruojamuose, nebaigtuose statyti ar neatiduotuose eksploatuoti pastatuose;

- natūraliai besidėvinčioms Prekės dalims;

- jeigu Prekė sugadinta dėl ne nuo gamintojo priklausančių veiksnių;

- jeigu Pirkėjas, pastebėjęs Prekių trūkumus, toliau naudojasi Prekėmis;

- jeigu Pirkėjas Prekę savo nuožiūra papildė, modifikavo arba kitaip pakeitė įrenginio gamyklinę konstrukciją;

- jeigu Prekės arba Prekės dalių serijiniai numeriai arba žymėjimo lipdukai yra sugadinti, pakeisti, arba pašalinti;

- jeigu objekte įvyko elektros įtampos svyravimai (per žema įtampa, arba viršįtampis);

- jeigu Prekė yra pažeista mechaniškai, surūdijusi, ar buvo naudojama agresyvioje aplinkoje;

- jeigu Prekė yra nesumontuota, ar išmontuota, dėl ko nėra galimybės fiziškai patikrinti montavimo kokybės.

 

Garantija įrangai neapima:

- garantija neapima natūraliai besidėvinčių Prekių dalių;

- filtrams, garantija neapima filtrų keitimo ar valymo;

- garantija neapima Prekės valymo ir periodinio techninio aptarnavimo;

- garantija neapima sistemos freono (šaltnešio) papildmo;

- garantija neapima galutinio vartotojo (naudotojo) mokymo.

 

Garantiniu atveju būtina pateikti šią dokumentaciją:

- pirkimo PVM sąskaitą faktūrą;

- serijinį Prekės numerį ir tikslų modelio pavadinimą;

- licencijuotos, atestuotos įmonės užpildytą defektinį aktą.

 

Svarbu:

Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo PVM sąskaitos faktūros išrašymo dienos. Garantija galioja tik toms Prekėms, kurios yra parduotos ir sumontuotos Lietuvos Respublikos teritorijoje. Jei Prekė yra parduodama arba montuojama užsienio šalyse, tokiu atveju garantija Prekėms netaikoma.

Jeigu Prekių montavimo, paleidimo derinimo darbus atliko UAB "Anaga" (Pardavėjas) tokiu atveju tiek serviso atvykimas ir Prekių gedimo diagnostika objekte, tiek sugedusių Prekių detalių keitimas naujomis arba Prekės permontavimas, pakeitimas nauja - visa tai yra garantinis aptarnavimas. Šios paslaugos yra papildomai neapmokestinamos ir neapmokamos galutinio vartotojo (naudotojo), nes montavimo, paleidimo derinimo darbus atliko būtent UAB "Anaga" (Pardavėjas). Todėl UAB "Anaga" yra įsivertinusi visas rizikas (susijusias su garantiniu terminu) savo sąskaita.

Jeigu Prekių montavimo, paleidimo derinimo darbus atliko ne UAB "Anaga" (Pardavėjas), tokiu atveju tiek serviso atvykimas ir Prekių gedimo diagnostika objekte, tiek sugedusių Prekių detalių keitimas naujomis arba Prekės permontavimas, pakeitimas nauja - visa tai nėra garantinis aptarnavimas. Šios paslaugos yra papildomai apmokestinamos ir apmokamos galutinio vartotojo (naudotojo), nes montavimo, paleidimo derinimo darbus atliko ne UAB "Anaga" (Pardavėjas). Todėl Prekių montuotojas privalo įsivertinti visas rizikas (susijusias  su garantiniu terminu) savo sąskaita.

Sugedęs ar neteisingai veikiantis įrenginys arba jo dalys turi būti pristatytos Pardavėjui. Gedimas bus užregistruotas tik tada, kai faktiškai gaunamas sugedęs įrenginys arba jo dalis. Pakeistos (defektuotos) dalys tampa Pardavėjo nuosavybe. Gavęs defektuotą įrenginį arba jo detalę, Pardavėjas turi teisę pats nustatyti įrenginio gedimo priežastis, o kilus įtarimui, kad Prekė sugedo ar neveikia dėl Pirkėjo kaltės, įskaitant, bet neapsiribojant, Prekė buvo sumontuota, eksploatuota ar prižiūrima nesilaikant gamintojo reikalavimų, nurodytų montavimo ir vartotojo instrukcijose, nesilaikant Sutarties, teisės aktų ar kitų reikalavimų taikomų Prekei, Pardavėjas gali, bet neprivalo samdyti atitinkamą specialistą, kuris nustatytų gedimo (defekto) priežastis. Specialistui nustačius, kad Prekė sugedo (neveikia) dėl Pirkėjo kaltės, Pirkėjas atlygina Pardavėjui išlaidas susijusias su specialisto atliktu tyrimu.

 

Garantinio įsipareigojimo vykdymo tvarka ir taisyklės:

Parduodamų Prekių kokybė atitinka Prekių gamintojų standartus.

Pardavėjas pateikia Prekes pirkėjui įpakuotas į tarą. Tara atitinka gamintojo šalies standartus. Kartu su Prekėmis yra perduodama ir visa su Prekėmis susijusi dokumentacija (vartojimo instrukcijos ir pan.).

Pirkėjas, priimdamas Prekes, privalo patikrinti perduodamų Prekių kokybę, asortimentą, komplektiškumą. Pardavėjas neatsako už Prekių trūkumus ar neatitikimus, jeigu jie buvo akivaizdūs ir normaliai atidus Pirkėjas juos galėjo pastebėti Prekių priėmimo momentu. Tuo atveju, jeigu Prekių priėmimo momentu negalima patikrinti Prekių dėl to, kad Prekės yra supakuotos, tai pretenzijos dėl akivaizdžių Prekių trūkumų gali būti reiškiamos ne vėliau, kaip per 5 darbo dienas nuo Prekių priėmimo.

Pardavėjas garantuoja parduodamų Prekių kokybę bei nemokamai šalina defektus, atsiradusius dėl gamintojo kaltės, garantijos galiojimo metu. Defektų šalinimas vyksta Pardavėjo sprendimu, keičiant defektuotą detalę (jeigu reikiamą Prekių kiekį Pardavėjas turi savo sandėlyje) arba kitais būdais pašalinant gedimą. Tuo atveju, jei Pardavėjas neturi Prekių kiekio savo sandėlyje, jis įsipareigoja šias trūkstamas prekes pristatyti per įmanomai trumpiausią protingą terminą. Pirkėjas yra pilnai atsakingas už sugedusio ar netinkamai veikiančio įrenginio gedimo nustatymą ir Pardavėjo informavimą.

 

pagarbiai, UAB "Anaga"

Turite klausimų? Tel.: +370 5 2150738 arba el.paštas